یبارم یه پیرزن فـسیل سوار یه ۲۰۶ میخواست دور بزنه
منم با موتور منتظر تا رد شم
بعد ۱۰ تا عقب جلو به پیرزنه گفتم :
ننه یه تنه ریدی تو خیابونا
گفت چی ننه ؟ یدفه بیام تو خیابون؟
من باصدای بلند: مــــیگم یه تنه ریدی تو خیابون زود باش دیگه مردم کار دارن
پیرزنه:کی کارم داره؟
من: :(((
بعد ۱۵ دقیقه بلاخره دور زد منم یکم آروم شدم با صدای آروم گفتم : ننه دمت گرم دوست دارم :x
برگشت گفت منم دوست دارم عزیزم وایسا کارت دارم
یعنی در رفتما
فک کنم میخواست بهم تجاوز کنه :)))



نظرات شما عزیزان:

reza_love
ساعت15:07---16 مرداد 1393
استغفر الله

ونوس
ساعت8:54---15 مرداد 1393
خنگولی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, | 1:12 | نویسنده : alireza |
  • تک درخت تعاون
  • سرودار