خاطره

دوره راهنمايي بودم ، شيطوووون، روز بيست و یک بهمن سر صف داشتن جايزه بچه زرنگارو ميدادن مدير مدرسه : پژمان بوق کسي بلند نشد ، من از جام بلند شدم مدير مدرسه : پژمان تويي ؟؟؟ خيلي ريلکس شلوارم رو کشيدم بالا که يعني خواستم شلوارم رو درست کنم و گفتم نههههه و نشستم !!! مدير مدرسه : خب پژمان بوق نيموده ، نفر بعد : مالک بوق !!! از جام پاشدم خاکاي شلوارم رو پاک کردم همين جور که براي سوت و تشويق بچه دست تکون ميدم به افق خيره شدم مدير مدرسه : مالک بوق ق تو هستي ؟؟ من : نههههه و خيلي ريلکس نشستم مدير مدرسه :حالا بازيکناي تيم مدرسه که تونستن قهرمان بشن ، سید حسین : از جام بلند شدم که مدير مدرسه داد زد گوسپند باز که تو بلند شدي و افتاد دنبالم ، هر چي داد ميزدم آقاي مدير به دکمه اي اينتر قسم خودمم ، اي داد اي بيداد تا نزدم ول نکرد ، ننه کجا بودي که حسینتو کشتن !!!



نظرات شما عزیزان:

اجی رها
ساعت11:22---9 اسفند 1392
خیلی باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, | 20:35 | نویسنده : alireza |
  • تک درخت تعاون
  • سرودار