از سر کار داشتم بر میگشتم خونه که وسط راه لاستیک ماشین پنچر شد .
پیاده شدم و با بدبختی جک و بزن و لاستیک زاپاس رو بنداز که یه دخترِ جلو ماشینم پارک کرد!
پیاده شد گفت : آقاااا ، میشه لاستیک من رو هم عوض کنی ؟! بلد نیستم :( ..پنچر شده ..!
دیدم چاره ای نیست ، دلم سوخت و شروع کردم به عوض کردن لاستیک ماشینش که
همون لحظه یه خانم با ۲۰۶ اومد بغلم و گفت ببخشید آقا ، بالانس هم انجام میدید …!!
انقدر شاکی شدم الکی گفتم :بله انجام میدم .!! لاستیکی ۵۰۰۰ تومن .
یه قیافه ای گرفت و گفت: وااااااا !! پنج هزار تومــــــــــــــن ؟! چه خبره آقا ؟!
ما مشتری خودتون هستیمااا ، همیشه پیش خودت میام .!! :((



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:, | 20:33 | نویسنده : alireza |
  • تک درخت تعاون
  • سرودار